It's ok.......NOT..

Posted: Monday, February 22, 2010 by Pavle Stojanovic in Labels:
0

Skola je bila ok.....NOT.xD...zapravo skola je zavrsila prije
otprilike 2 sata..a ja sam tek sad dosao kuci....morao sam ostati na
'ebenom roditeljskom sastanku,a posto sam zadnji u dnevniku NACEKAO sam se,
najgori dio je to sto smo morali da stojimo cijelo vrijeme.Uglavnom dan je bio
brutalno (kao sto sam u proslom postu i "predvidio" da ce biti) dosadan.
Ipak ponedeljak nije nista u usporedbi sa utorkom imamo sve najteze predmete poredane jedan za drugim znaci likovno,fizika,biologija,geografija,matematika i srpski.
Posto sam danas saznao da nas po novom pravilniku mogu pitati samo dvaput u danu posto sutra pitaju sve predmete ja cu pokusati da se javim prva dva predmeta koja pita
geografija i biologiju,zato sto ako dobijem ocjenu iz ta dva predmeta nastavnici me nemogu pitati ni jedan vise predmet.YAY!!!Samo se nadam da cu uspijeti u tome.Uglavnom kontao sam da danas napravim post o Celebima i Celebrity Fact's medjutim posto sada i sutra prije skole moram uciti nevjerujem da cu stici to uraditi zato cu sutra najvjerovatnije (posto je srijeda najlaksi dan u skoli) napisati ta dva posta..

Later-najvjerovatnije do sutra navece ili mozda prije skole :'(

0 comments: