Where ever you go ill follow you!

Posted: Tuesday, February 23, 2010 by Pavle Stojanovic in Labels:
0

Sada gledam South Park,uskoro idem spavati.
South Park mi je jedan od najboljih emisija ikad
jednostavno odrastao sam uz South Park......:DDDD.
Drugim rijecima South Park je imao ogroman utjecaj na mene
naucio me mnoge stvari,u isto vrijeme pokazivajuci mi tajne,prepreke
zivota.Da nije bilo South Park-a ja nikada ne bih saznao za Photo Shop,
za mnoge poznate osobe ciji sam danas idol,ustvari polovinu
onoga sto danas znam naucio sam gledajuci SOUTH PARK...mislim da sada znate koliko je South Park utjecao na mene
i da bez South Park-a koji mi je na svoj poseban ali i CUDAN
nacin pokazao mnoge stvari jednostavno ne bih bio ista osoba.



South Park gang or shall i say "the Kids".....xD....hahhah

0 comments: