Yo!

Posted: Monday, February 8, 2010 by Pavle Stojanovic in Labels:
0

Sorry sto danas nisam nista pisao,jednostavno nemam vremena jutros sam se probudio oko 9 i ucio do pola 1 kada sam otisao u skoli,danas je u skoli bilo ok,uglavnom poslije skole otisao sam sa stevanom do njegove tetke u boriku da uzme stap i onda sam otisao na trening.Na treningu je bilo extra malo smo vjezbali odbranu,igrali utakmicu i tako...Najvjerovatnije za 2 mjeseca idemo u Sloveniju na neki turnir..aa jedva cekam (:..sada malo gledam tv i uskoro krecem spavati i sutra najvjerovatnije necu stici pisati na bloggu ):,zapravo napisacu samo jedan post..trenutno samo treba da zaredam dobre ocjene i onda cu imati vremena za blog,mislim ipak je skola vaznija od bloga.Sutrasnji dan se nece mnogo razlikovati od danasnjeg,posto je utorak uvijek najtezi dan u skoli (zato sto nas pita i zato sto imamo najteze predmete npr.Matematiku,Fiziku,Biologiju,Geografiju itd..:/)glupo mi je sto zbog skole nece stici na trening..uglavnom zopp do sutra :DD

Spider Pig-Simpsons Theme

hahahhahah prejaka pjesma
EPIC.....hahahhahah XD

0 comments: