It has been quite a while!

Posted: Saturday, March 6, 2010 by Pavle Stojanovic in Labels:
0

Napravio sam novi header definitivno je bolji od bilo kojega prosloga headera.
Napravio sam ga pomocu Photoshopa CS 4 (prije sam imao Photoshop 7 koji je duplo slabiji od CS4 PS:CS4 je najbolja verzija Photoshopa i kosta oko 700$ ali isplati se platiti zato sto je preeeedobrooo..:D).Uglavnom danas sam vecinu dana proveo na Photoshopu,Sony Vegas Pro-u 9.0 itd..Skontao sam jednu stvar za racunarom vrijeme prolazi puno brze nego kad se dosadjujem..xD (mislim da je ocito da sam to i prije skontao al ajd..xP)..Sutra moram uciti (posto nisam ni necu..xP danas uciti) zato sto u sledecoj sedmici u ponedeljak imamo kontrolni iz srpskog a u utorak iz geografije..xP..god help me..:P!

Hladno Pivo-Samar

0 comments: